• Random Topics 1

    Assalamualaikum

    * Bilalah aku nak pg buat ic baru ni... *merungut pada diri sendiri. Gambar kat IC lama dah tak macam rupa aku dah. Silap2 kalau kena tangkap ngan pihak berkuasa, aku kena saman sbb IC palsu...gambar laen ngan tuan empunya. Nnt dah dapat cuti panjang skit, pg buat kot...err. Entah bila.

    * Tahniah kat Putera Shahzan DOT COM. Atas DOT COM beliau, woot woot. Ok, bangga menjadi blogmate beliau.

    * Plan nak benti keje bulan ni, tp tak tau lagi. Tp ada 2 lobang kerja laen. Satu jadik receptionist kat hotel, satu lagi jadik cashier kat kedai kek. Ehem ehem. :)

    * Tau tak ada perang TAHI kat fb? alah, korang taip :poop: nnt dia kuar gambar tahi. Ok...aku baru tau skang. *sila berundur ke tahun 1990-an. Cause ur sooo slow.

    * Dah takde feel keje dah skang. Sbb buat benda yg sama setiap hari. Duduk rumah ngonline adalah lebih efektif dan memuaskan perut ;)

    * Iklan dekat red.fm pasal easy seat up sangatlah membuatkan aku teruja utk ikut sama. Inhale...hold ur breath. Suck ur tummy, suck it...suck it...SUCK IT IN ! Ok, exhales. Tadaa...congratulations, u just made ONE SEAT UP ! (^.^) teruja.

    * Tapi bila balik umah utk off day, katanya nak spoil d stomach. Pastu, munch on biskut ngan nutella tengah2 malam shafie. Oh No ! Bakal dapat ONE PACK kat perut. Namanya - Encik Buncit :( wuwuwu.


    Oh, ini to do list this instant :

    1. Beli kasut baru
    2. Beli seluar baru
    3. Beli jam baru
    4. Gunting rambut
    5. Buat Epic photoshoot utk Open Season 2013

    Jyah ! Itulah antara misi dan visi aku dalam masa terdekat ni. Oh, nak beli perfume kat body shop :) hehe. Tertarik dgn bau2 cherry floral kat situ.

    * Macam takde motif je hidup kau ni nas...well. Memang takde motif pun utk masa terdekat ni. Ulang suara : UNTUK MASA TERDEKAT NI. Untuk jangka masa panjang...maybe ada motif. Haha...oh, baru teringat pesan entri sebelum ni...gebang2 nak jadi orang berguna la - yadda2 ...oh cut the crap. *statement tak menahan. 

    * Lagu fevret setakat ni...still stuck kat Rox-Forever Always Wishing dengan Spica-Painkiller. Urgh...addictive betul dua lagu ni. Nnt nak pindah hostel baru...kena ada mood kerja baru. Oh crap sekali lagi. Takkannya. I'll always gonna be the Anas yg datang lambat punch card. Well...simply aku tak HADAP nak keje dah kat tempat keje aku tu. No passion anymore. 

    * Cuma ada passion utk Teabag ! dan jugak C2 Cool&Clean Green Tea drinks Lemon, Apple ngan Orange flavor. Yum ! Dua2 drinks YUM ! Hendaknya masalah pijat kat tilam GONE FOREVER ! Urgh, first time ada masalah bedbug bloodsucker ! 

    * Sakit hati bila tau best friend dah break up ngan balak beliau. Her ex panggil dia BODOH dengan selampek nya dekat fb. And I was like...she was like...it was like...URGH ! Dats y I prefer fictional couples. Lol. Bodoh betol la kau ni JENDOL ! 

    * Bdak local kat tmpat keje aku tinggal 5 orang. FIVE EFFING LOCAL STAFF. Yg pakai baju kuning. Yg laen? Foreign workers...bahasa SEDAP nya, Bangla, Myanmar, Indon dan sewaktu dengannya. Aku rasa mcm aku ni plak yg orang asing, sbb dah ramai sgt plak da kat situ. Dah la ta sodar diri ko tu foreigner, belagak bagus plak,. besar kepala, cakap besar, riak ...dan urgh...I was like...they were like...twas like...ngek. 

    * Dapat merasa buah markisa yg fresh ! Pergh...Passionfruit is officially my new super fruits

    Entri ni merepek meraban, tau tak kenapa? SEBAB NILAH NAMANYA RANDOM TOPICS ! lol. I'm ouda here. 

    3 comments → Random Topics 1

    1. pin pin.. lalu sini.. eh ada nama blog aku ^_^

    2. owh,tatau nk komen yg mane.. baca je lah~huhu :)

    3. nice day :)
      anda harus menerima apa pun yang datang namun hal yang terpenting adalah bagaimana anda menghadapinya dengan memberikan yang terbaik dari anda.