• Ketupat Kuah Kacang : Bhg 2

    Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh. Bismillah.

    Ohoi korang! Apa khabar? Lama tak dengar khabar kan? Meh aku nak share beberapa berita baik ngan korang. Ala2 Silver Lining, setelah beberapa hardship yg aku dan family lalui. :) Alhamdulillah. 

    First of all, aku tangkap muat je masukkan story berita baik ni dalam entry nak tamatkan bahagian kedua Ketupat Kuah Kacang ni. *takde citer pasal raya, ketupat, bunga api, duit raya, mahupun kuah kacang...lemang apatah lagi kan. (>.<)

    Oleh kerana aku ni blogger yg baik hati, aku pun bullet points kan aje. Sbb kengkorang tunggu pic je kan? kan? kan? hahaha, maaflah, ada satu gambar dlm entry ni. Sekadar nak kongsi berita baik je. 

    Berita Baik 1 : In sha Allah 10.September ni aku akan naik pentas, CONVOCATION DIPLOMA aku. I mean like...lambatnya ko konvo !!! *nada marah dan tak puas hati. Well u know, bila admin dah tingtong, ginilah jadinya. So wish me luck, In Sha Allah, Allah permudahkan semua urusan. 

    Berita Baik 2 : Hari tu (20 dan 21hb Ogos) hari jadi abang ngan kakak aku. Berita gembira tu...sebenarnya kakak aku yg gembira, tapi aku tumpang sekaki je. Sempena birthday dia, dia dapat MINI COOPER! tapi bukan yg real, tp model kecik tu. Cute, tapi mahal. Barang mahal selalunya buat hati kita berbunga2 cinta. *eh!

    Berita Baik 3 : Sesapa yg add aku kat fb tau dah pasal FULL ALBUM Aidilfitri 2013 Photoshoot yg dah selamat di-upload dan dicarutkan oleh kengkawan fb aku. *carut disini bermaksud, dipuji/perli ye. Hehe. Chill2, semua komen adalah positive critics. Untuk korang2 yg aku sayam sanad2 ni. 

    FULL ALBUM KAT SINI ! Selamat cuci mata. 

    Ye, saya tau. Gambar lebih lebar dari saiz post box saya. *aku kan pemalas, nnt kalau aku tukar template lg? Maleh nak adjust width dah. Gasaklah korang, pg follow blogger pemalas cam aku ni. Kui2

    p/s : tu je. Hey! Jgn bakar blog ni sbb korang tak jumpa kuah kacang, ketupat, dodol atau satay. *gu gu gu...perut bunyik plak. Lapa! Terima kasih sudi baca. Nah flying kish! :*

    3 comments → Ketupat Kuah Kacang : Bhg 2

    1. suka tgk fam anas.every yr mesti ada gmbr fam macam ni.cnteekk!. =)

    2. cool gile la!

    3. da tengok sume gmbr, awesome!