• Home : The Making Of

    Assalamualaikum

    Hai peeps :) Dah baca my very own tiny mini blovel? Tajuknya HOME. (-^^-) tengah blushing, sbb dpt feedback yg memberangsangkan dari ramai org. Hehe...oklah. Let me spill the beans for uols k. 

    The idea to come out with that story was simply...on the 8th ke 9th Feb *aku pun dah lupa, which I actually had all these, IN MY DREAM. Percaya atau tidak, I managed to remember everything in that dream, until I decided to post it out. 

    Gila tak? I woke up with a wet pillow. Bukan pasal air liur basi...(well aside from that perhaps) I perasan yg I actually cried during that dream. 

    Pergh ! Macam manalah aku tak aspire dgn this dream. But, it seems so surreal, I really felt like I am that Adi guy. Ok, some more beans spilling ye.

    Facts:

    # Semua watak dalam citer ni tak tersembul sepatah nama depa pun, KECUALI nama cina Ah Kao tu.
    # Semua watak dalam citer ni ANASYG kenal, KECUALI that anak cina Ah Kao...semakin aneh.
    # Mimpi ni taklah lama, tp kalau nak story kat korang...jadilah 3 bahagian. wink2.
    # Still tak dapat tafsir lagi mimpi ni, maybe suruh beringat pasal what've I done to my parents...what I shouldn't do to my parents and my family...what this and what not. Well bercampo semua, guess you guys pun boleh extract out the moral of the story.
    # Idea ni just a 'dream and done' punya style, so no butthurt.
    # Oh, and OL DAT TONNES OF MENCARUT...those are kinda real to me, but just to exaggerates and create drama. Lalalala.

    Anyhow, thank you a gazillion of dinosaurs' herds to all of  you who'd gave a chance to read my tiny mini ridiculous blovel, tho tak lah layak sangat nak ditimangkan sebagai blovel, more to...blopen *cerpen dalam blog. LOL, well that's it. You know now, how it's made, and DO NOT ASK ME TO WRITE anything similar to that.

    Ia berlaku sekali dalam mimpi sahaja, well dalam omputihnya depa cakap IN YOUR DREAM DUDE ! Sign off. 

    2 comments → Home : The Making Of

    1. aku da nmpak lama update hang pasai HOME ni tp aku wt ilek dulu, smpai betul2 ada masa baru aku baca..u know why, coz ur entry quite long u know..so it takes time, :) but today mmg terasa nk bc n tup2 mmg ko ada update the making of ni pula..okay aku nangis..siyessly..akupon penah alami mimpi yg mnyedihkan mcmni n lg parah sampai aku trjaga aku still mnangis teresak2

      as human, mmg selalu je lupa dpt ptnda ke mimpi ke still pandang enteng n sama2 kita doa supaya mimpi itu hnye mainan tdo..mintak dijauhkan segala malapetaka ok,,

    2. @eszyamin: pergh...izi nangis. :) hehe, mmg itulah motep aku, nak buat korang2 nangis teresak2 mcm baby -hehe, btw thanks a lot sbb sudi baca. InsyaAllah, apa yg kau doakan akan Allah s.w.t makbulkan-amin