• | Thursdays' Quote | No. 1 |

    Ola ! Ni pe ke jad lagi ni? Ouh, ok...baca Tajuk Entri kat atas ni, o maen serbu je, masuk ta bagi salam. Haha- ola ola ola, ni Khamis da datang, Anasyg nak wat Segmen baru. Ada je segmen kau la Anasyg, dari Berlian Sirna (meng-update berita dukacita kematian) pastu ada Act Decently-lah Malaysian (khasnya untuk org2 Malaysia yg berperangai ta senonoh depan Anasyg) then, Anasyg ada Let Loose d Tense (suka-suki merehatkan minda kejap-kalau ta gelak, senyum pun jadik) plus plus lagi, Anasyg ada segmen lagu pilihan Anasyg tu, Blog Buzz, pastu ada lagi...yang paling baru ni...Kelapa Lemon (koleksi gambar TERBOEIK dari ladang untuk korang cuci mata) Ops !

    Belum habis lagi, ni Anasyg nak perkenalkan segmen baru lagi ni... haha, dua hari ta update, rupanya memerah otak camne nak Mantopkan lagi Blog ni...nama segmen baru Anasyg ni ialah - Thursdays' Quote, Anasyg blog-walkin tadi, then ada teserempak ngan beberapa bloggers yang juga mempunyai segmen harian mereka yang sangat menarik - cam buat komik, ada yang wat peribahasa, teka-teki...so Anasyg malas nak memeningkan kepala sangat, ni hah, nak quote2 je, kalo korang ter-Inspired ngan quotation Anasyg ... hehe (kembang punggong) terima kasehlah yer, kalo itu quotation Anasyg sendiri, Anasyg akan btau, tapi kalo stakat Salin dan Tampal ... erm Anasyg akan still btau k (ta elok merompak dan claim ia hak anda). Ni yang pertama. ^^ Ni ... Salin dan Tampal k - cuma design wat sendiri. 



    Paham ta maksud beliau? Maksudnya dalam bahasa melayu : Sakitnya hati kalau tau orang yang sayang kita, o orang yang sangat istimewa bagi kita ... tidak memperdulikan kita, TAPI ! lebih susah ... untuk buat donno, o buat buat kita tak heran, sedangkan ... (korang pepaham sendiri la yer)

    Itula maksud dia - Anasyg bedal je meng-translate dia. Haha- ol n ol, chiao dulu !

    0 comments → | Thursdays' Quote | No. 1 |