• | LLdT | Let Loose d Tense | No.1 |

    Mengo-mengo ... Anasyg ada bawak buah tangan sikit tuk korang gelak tersipu-sipu malu ... Let Loose d Tense akan jadik part of Anasyg blog mulai saat ni, kalo ada post lawak je, Anasyg akan kasik title LLdT as d title. Enjoy yg first ever ni k ... 

    Sebelum anda memutuskan untuk berkahwin dengan seorang "programmer", anda perlu pikir dengan semasak-masaknya dulu sebelum anda menyesal dikemudian hari.

    Ini adalah contoh daripada seorang hamba Allah yang mengadu pada mengenai hubungan dia dan si suami, seorang programmer setiap hari.

    Suami: (Setelah balik lewat dari pejabat) "Selamat malam sayang, sekarang saya logged in."
    Isteri: Abang ada beli tak barang yang saya pesan tadi?

    Suami: Bad command or filename.

    Isteri: Tapi kan ke saya dah call abang pagi tadi kat pejabat suruh abang beli!
    Suami: Errorneous syntax. Abort?

    Isteri: Ish. Abang nih, takkan itu pon tak ingat? Hahaa..... Abang kata tadi dalam telefon nak beli tv? Mana dia?
    Suami: Variable not found...

    Isteri: Abang nih memang tak bole harap la. Bak kad kredit abang. biar saya pergi belikan dan shopping barang dapur sekali.
    Suami: Sharing Violation. Access denied...

    Isteri: Abang ni tak sayang saya ke? abang lebih sayang komputer abang tu dari saya. Saya tak tahan la kalau macam ni selalu.
    Suami: Too many parameters...

    Isteri: Saya menyesal pilih abang sebagai suami saya. Harapkan muka je hensem.
    Suami: Data type mismatch.

    Isteri: Abang nih memang betul-betul tak berguna la.
    Suami: It's by Default.

    Isteri: Macamana pula dengan gaji abang?
    Suami: File in use ... Try later.

    Isteri:
    Kalau begitu, apa peranan saya disisi abang sebagai isteri?
    Suami: Unknown Virus.

     Ini kalo programmer, kalo linguist camne ? technician kapal terbang ? adoi ... masak lah ...

    0 comments → | LLdT | Let Loose d Tense | No.1 |