• Secangkir Kopi bersama Che Min 1 : Kenangan Terindah


    Salam para bloggers. Ni ada quick update- oleh sebab tuan empunya blog ni ta berkesempatan nak menulis dan publish citer dia yg banyak -pending, dia bagi kawan dia tulis. Yak-itu, Che Meen. Lagipun ni mmg segmen dia. Meh2 baca. (Damn you Anasyg-pemalas sebab Busy) wink2. 

    Dengan lafaz bismillahhirahmannirahim dengan nama Allah Yang Maha Suci Lagi Maha Penyayang che min bersyukur sangat kerana mendapat kawan seperti Anasyg dan Farhan Zukri mereka ni baik sangat bagi che min...Che Min rasa bertuah sebab dapat berkawan dengan dieorang.Anasyg dia ni seorang yang baik,tidak suka menunjuk-nunjuk,dia sangat penyayang kepada binatang seperti kucing walaupun kucing tu cute tapi che min rasa takut sebab bila che min sentuh badan kucing tu mesti kucing tu macam nak jilat2 tangan che min pastu nak gigit...eeee tak boleh che min macam tu..hahaha...Che min jumpa Anasyg ni dekat 1 program PBSM dari situ la che min beramah mesra dengan dia...hahaha..pertama kali nak kenal anasyg, che min rasa macam budak2 kecik. Mana taknyer che min ambik penutup pen pastu che min baling dkt belakang badan dia..hehe...dari situ la kiteorang bertegur mula dengan tanya nama dan lain2 sampai jadi kawan yang sangat rapat...hehe..dah 3tahun berkawan dengan anasyg happy sangat2..hehe..ok kalau nak cakap pasal Farhan Zukri ni che min boleh cerita A sampai Z..hehe..pertama kali perkenalan che min dengan Farhan Zukri ni adalah dari anasyg sebab farhan dia ambik kos sama dengan anas.anas yang perkenalkan farhan dekat che min.hehe..Farhan ni dia seorang yang baik,pemurah,rajin..hehe..Dia ni kalau balik rumah dia, ade je makan yang dia bawanya untuk che min dan anasyg di asrama..hehe...che min sayang dia sebab kalau dia bawa makanan semua yang sedap2...wow sedapnyer (ni adalah eskpressi)..huhuhu..kalau time puasa kiteorang bertiga akan berbuka bersama dekat bilik anasyg...hehe..time tu dekat bilik anasyg sbb kat situ ade dapur che min selalu la masak makan untuk mereka berdua ni..hehe..che min akan masakan time sahur dekat bilik anasyg walaupun bilik kami bertiga berasingan tapi tiap2 hari akan makan sama..kalau hujung minggu anasyg akan tidur dekat bilik che min atau che min tidur dekat bilik anasyg dan farhan akan balik umah..hehe..Che min akan rindu saat2 manis kita bersama kini che min akan pahatkan di memori terindah che min buat selama2nya...sayang korang berdua

    Farhan Zukri dalam citer ni ialah pemilik blog ni : FarhanZukri
    Untuk mengenali Che Meen lebih lanjut (Anasyg pun dah confuse da, mana satu ejaan dia yg betul. Che Meen ke Che Min ke. hmmm) Klik sini untuk ke blog Che Meen.

    2 comments → Secangkir Kopi bersama Che Min 1 : Kenangan Terindah

    1. sedih plak baca post ni..mesti disebabkan nak habis study dah ni kan..insyALLAH , smoga persahabatan antara korang berkekalaan dan berpanjangan..amin.=)

    2. -thanks thin -terima kaseh banyak2 selalu doakan anas - Allah shj yg dapat balas jasa baik thin ^^-