• .:: Berlian Sirna :: Third Extract ::.

    Entri kali ni, sy ada perasaan terkilan dan sedih, yg masih mendalam terhadap pemergian seorang sahabat yg sgt rapat dgn sy :: sy pernah mendedikasikan 2 entri yg bertajuk sama untuk beliau. Mengikut tajuk entri tersebut BERLIAN SIRNA ... sirna jarang digunakan oleh org ramai dalam perbualan seharian :: SIRNA bermaksud hilang atau tiada :: 

    Berlian, itulah yg dapat sy gmbrkan, dia sgt memahami, jiwanya lembut, semanis senyumannya, dia merupakan seribu jawapan untuk satu masalah, sejuta penyelesaian untuk satu kesulitan. Semalam (23 Mac) sy terlalu rindu akan dia, dan menatap setiap gmbr dan memainkan semula lagu2 kegemarannya. Hanya TUHAN shj yg tahu btapa tebal nya KERINDUAN sy kepadanya. 

    YA TUHAN :: AK BERDOA KPD MU, tempatkanlah dia dalam golongan org2 yg beriman dan diredhai Kau. :: Kurniakan lah NIKMAT SYURGA AKAN DIRINYA SEPERTI YG KAU JANJIKAN :: Amin-

    Akir, Anas sentiasa doakan Akir, damai dan bahagia 'di sana', Walaupun kita ta dapat bersua muka, tp selagi Anas ingat akan Akir ... Akir akan sentiasa hidup dalam Hati Anas. Assalamualaikum Akir.


    p/s : Selamat Hari Jadi Kakandaku Raihan Ahmad pada tanggal 22 Mac yg lpas ... Moga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. Berjaya dalam semua bidang dan pekerjaan yg dilakukan. Kami sekeluarga akan menyokong kakanda k :: dun worri.

    0 comments → .:: Berlian Sirna :: Third Extract ::.